Caroline

Caroline
Finally she took over too become girl

maandag 22 maart 2021

Wat ik wilde worden als ik later groot was.

 Dit vond ik toen klein was maar lastige vraag stukken. Naarmate ik ouder werd ging ik hier meer over nadenken en het eerste wat in me opkwam was dat ik een mooi meisje wilde worden. Nee ik moest een beroep kiezen zei men. Dus automatisch kwam ik dan uit bij female impersonator Ik was zover dat het me min of meer niet meer kon schelen wat mensen over deze beroepskeuze dachten Ik dacht iig niet aan werken maar opgroeien tot een volwassen vrouw 

Als ik dan mij werk kon doen als female impersonator zou dat het opstapje al zijn naar mijn eindelijke eindresultaat Stukje toneel was ik best goed in en visagie al ik ook al snel geleerd. Toen ik naar de middelbare school ging was ik de enige jongen die niet ujit de kluiten gewassen was, sterker nog ik was nog steeds 1,42 mtr lang en woog een 42kg Als ik mijn mond open deed hoorde je nog een hoog stemmetje ratelen, dit was ik nog zonder de zogenaamde baard in de keel. Als ze mij een jurkje hadden aangetrokken zou men denken dat er een meisje aan het praten was Ik had overigens ook niks met jongens zaken zoals voetballen, armpje drukken en stoer doen. Nee integendeel, ik was een stil klein tenger mannetje die zich meestal ophield bij de meisjes uit de klas Omdat ik altijd met de meiden opging vonden hun op een dag bij een klasgenootje thuis maar eens dat ik er aan moest geloven want ze gingen me van onder tot boven veranderen in een meisje Waar ik dit een paar seconden raar vond klinken was ik al gauw ingestemd om van mezelf een hot chick te maken, dit was ook tenslotte wat ik wilde 


Toen de meiden uit de klas klaar waren moest ik maar is een kijkje nemen in de spiegel, Bij de spi8egel aangekomen draaide ik mezelf lamgzaam om en wat er toen gebeurde had ik  niet vrwacht, de persoon in de spiegel was een meisje van top tot teen Er was geen vleugje testosterone te herkenen Meteeen viel dit goed in de smaak bij mijzelf en voelde me veel meer op mijn gemak.  Mij vriendinetje van school zei je mag mijn jurkje wel hebben om naar huis te lopen.  Wauuuw zei ik dat is wel ff spannend, zal ik anders mee lopen zei ze, ik zei voorzichting ja, eenmaal buiten zag niemand dat ik eigenlijk een jongen was. Bij mij thuis aangekomen zei  me vriendinnejte, jij wilt dit echt he, zachtjes zei ik tegen haar dat het een hartewens is van mij om zo een mooie meid te worden als haar. Ga ik en de meiden uit de klas voor zorgen. Jij word het mooiste meisje uit de klas. Waauw wat lief zei ik. 


word vervolgd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Realising its time

 As i was making conversation visiting my parents the subject was working at height and how several people i know really are afraid of heigh...