Caroline

Caroline
Finally she took over too become girl

maandag 15 maart 2021

Vandaag de vriendin van mijn maat verteld over de girl inside me

 Aangezien Rita en ik het goed met elkaar kunnen vinden komen er ook weleens grappen over en weer zo ook van haa over hoeveel panda punten ik had. Nou hier blijkt dat je dus bij 0 punten een heel actief seksleven hebt. Ik kon elke keer niet veel me want heb bijna een jaar geen sex gehad. Omdat ik mensen die dicht bij mij staan graag de echte ik wil presenteren hikte ik toch telkens tegen het gegeven over hoe dit te brengen. Omdat ik regelmatig wel eens in een woordenwisseling tussen die maat van me en haar bemiddel schoot het me te binnen. 

Kijk iedereen weet dat ruzie in relaties vaak voor komen omdat mannen niet altijd snappen wat de vrouw bedoeld of andersom. Waar ik als eigenschap heb dat ik snel en veelal vrouwen goed begrijp gooide ik het op het feit dat lange na niet elke man het begrijpt, en dat dit wil zeggen of je jezelf moet afvragen of ik dan wel een echte man ben.Uitgelegd over mijn hormoon huishouding en problemen op jonge leeftijd om een normale opgroei en ontwikkel structuur te hebben als kind

Op een gegeven moment ging het gesprek weer over relaties en Rita ging wel ff een leuke vriendin regelen voor me. Uitgelegd dat de interesse daarvoor er niet is. Als ook dat ik voort beter kan gaan kijken naar een man als relatie materiaal. Vond ze helemaal leuk en had het toch eerder gezegd , maakt helemaal niet uit wat je geaardheid is voor ons blijf je gewoon LoLo (<-----haar bijnaam voor mij) . Allemaal zeer fijn 

Toen kwam ze daarna met een verhaal dat jan wel is thuis had aangetroffen met een panty en string aan toen ze eerder van het werk was. En wat ik hier van wist, ik zeg ja zo is Jantje heeft hij niet gezegd dat hij dit van mij heeft, En toen kon ik mooi een weg buigen naar Caroline als mijn alter ego, ook dit vond ze weer helemaal geweldig voor mij. Zodoende kan ik weer echt mezelf voelen. 


Gr Caroline

/Ps : Vrienden zoals mijn maat en Rita zijn voor mij goud. Daar kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen, gewoon eerlijke, hartverwarmende prettig gestoorde lieve vrienden forever -xXx-



1 opmerking:

  1. Ik ben dan erg blij dat ik een begin gemaakt heb met het spreekwoordelijke uit de kast komen Mag hopen dat ik spoedig me compleet kan storten op caroline en een gelukige mooie meid zijn

    BeantwoordenVerwijderen

Realising its time

 As i was making conversation visiting my parents the subject was working at height and how several people i know really are afraid of heigh...