Caroline

Caroline
Finally she took over too become girl

maandag 12 april 2021

Wat of waar en wanneer kan en mag de girl in mij eindelijk zichzelf presenteren zoals het is

 

Deze week heel de week last gehad van spierspanningen en hooddpijn, waar veel mensen die ervaren als het covid-19 syndroom, kan ik niet echt mijzelf daarin vinden zeker als je weet dat ik al 10 jaar pijn moet lijden. Waar ik denk dat ik een moderne kunstvorm uitstraling te geven in de vorm van female impersonation, probeert mijn zus steeds meer tijd op te eisen. Gender dysporia noemen ze het ook wel, leegte , pijn en stress nemen constant mijn gedachtegoed op de schop en stellen het keer op keer op de proef. Waar gaat het heen, komt het goed, vind ik rust en wanneer? Eindelijk die rust en tevredenheid, als ik in de spiegel kijk zie ik alleen mijn zus, Hoofdpijn , spierspanning zijn even verleden tijd. Een fijn gevoel en sereniteit is het gevoel van deze prachtige meid

 

XxX Caroline




1 opmerking:

Realising its time

 As i was making conversation visiting my parents the subject was working at height and how several people i know really are afraid of heigh...